دکتر علی شریعتی...



نظرات شما عزیزان:

roshanak
ساعت12:31---20 شهريور 1392
یه چیزی که به من هیچ ربطی نداره:قالب جدیدتو اصلا دوس ندارم!!!
پاسخ: عوضش میکنم!


علی اصغر
ساعت1:33---20 شهريور 1392
خوو میذاشتی چند مین میگذشت عوض میکردی الان حرفمو گوش کردی ذوق مرگ میشم ها ...



ینی انگار به خر تی تاپ دادن بقول شیدا
پاسخ: هه...حالا توی خر و تی تاپش زیاد مطمئن نیستم ولی خواهش میکنم! البته خداییش خودمم خسته شده بودم ازش


علی اصغر
ساعت1:26---20 شهريور 1392
ِ لطفی هم بکم ی قالب عوض کن ... والا ... قالب وبت رو اعصاب منه
پاسخ: هه...باشه...الان عوضش میکنم...


علی اصغر
ساعت1:25---20 شهريور 1392
خودم پست های قدیمی مو دوس دارم ... مثه تنفر ... مثه جمله ی دوست دارم ... مثه عرب جاهل و ...



شیدا نویسنده میخاس تو منصرفش کردی ؟ زد زیرش وب عوض کرد ؟
پاسخ: من فقط بش گفتم این وب مخصوص خودشه بهتره آدم دیگه ای توش دخالت نداشته باشه...


ملیکــــــا :))
ساعت23:19---19 شهريور 1392
نرم افزار یاهو مسنجرو دانلود می کنی یا از یه جایی گیر مییاری..!

بعد یه ایمیل یاهو می خواد..میری توش..ایمیلای دوستاتو اد می کنی..هروخ آن شن باهاشون حرف می زنی!

ترویج چت

خاک تو سرم شه!
پاسخ: خب تو برام درست کن بعد بم خبر بده!!! :دی جون تو یاد ندارم!!! اینم آدرس ایمیلم:negin_seyghalzanan@yahoo.com


ملیکــــــا :))
ساعت17:01---19 شهريور 1392
آپ کن دیگه..



نگین مسنجر میری؟
پاسخ: سلام...نه متاسفانه...بلد نیستم چجوریه؟


ملیکــــــا :))
ساعت13:10---19 شهريور 1392
شریعتی عالیــه!

تیشکر
پاسخ: از عالی که خیلی بهتره بنظرمن!


علی اصغر
ساعت1:26---19 شهريور 1392
واقعا هم همه نوع مطالب ... هه






پاسخ: بعله!
پاسخ: رفتین؟!!!! شایدم من خیلی کم صبرم! برید تو قسمت دلنوشته های من...


ali
ساعت23:11---18 شهريور 1392
حرف هایی هست برای گفتن که اگر گوشی نبود نمیگوییم و حرف هایی هست برای نگفتن حرف هایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند و سرمایه هر کسی به اندازه حرف هایی است که برای نگفتن دارد
شریعتی
پاسخ: یکی از جمله های مورد علاقمه...هرچند بار که بخونمش کمه...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عکس هنرمندان ، ،

تاريخ : دو شنبه 18 شهريور 1392 | 21:11 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.